מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    מהי תמצית באך המתאימה למצבי חרדה ואימה?

    בימים האחרונים אנו עדים לסבב נוסף של קרבות בדרום הארץ בו יישובי עוטף עזה מתמודדים עם מטחי רקטות המאיימים על חייהם ועל שלמותם הגופנית, אך גם הנפשית, היות ומדובר על מצבים טראומטיים, מעוררי אימה וחרדה.

    סף החרדה גבוה במיוחד בקרב נפגעי פוסט-טראומה.

    ד"ר אדווארד באך גילה תמציות שמסייעות בהתמודדות במצבים כגון אלה. לדוגמה, תמצית פרחי באך אותה כינה "תמצית ההצלה" או Rock Rose מתאימה למצבים חולפים של חרדה ואימה. היא מהווה את המרכיב המרכזי בתמצית הרסקיו המפורסמת.

    בחיי היומיום רובנו לא נתקלים לעיתים קרובות בסכנות או במצבים מעוררי חרדה ואימה, שקורים כאשר אנו בסכנה בה אין לנו שליטה במצב. אנו נתקלים במצבי תבהלה כאלה בתאונה, בהיקלעות לא מתוכננת באלימות, במלחמה, כתוצאה ממחלה פתאומית וכיו"ב. ד"ר באך גילה שבמקרה כזה תתאים "תמצית ההצלה" Rock Rose.

    אם יש תופעות נלוות – ניתן לשלב תמציות מתאימות. לדוגמה, אם יש סבל נלווה – מתאים להוסיף תמצית Agrimony וכן הלאה.

    לפחד יומיומי לא קיצוני מתאימה תמצית ה-Mimulus. היה והפחד מתגבר לרמות בלתי נשלטות, המפריעות לחשוב בצורה צלולה ולהחליט בצורה מודעת, אז מתאימה תמצית ה-Rock Rose. בדומה אם האדם קופא מרוב פחד, או מזועזע עד כדי תבהלה (פאניקה) שגורמת לו לנוס בריצה – זה מצב שמתאים לתמצית ה-Rock Rose.

    את ההתאמה, השילוב הנכון ואופן השימוש המיטבי ניתן ללמוד בקורס פרחי באך. תמציות פרחי באך אינן תרופות, אלא תמציות אנרגטיות של פרחים שאת השפעותיהם גילה ד"ר אדווארד באך ולכך הקדיש את חייו, לאחר שסיים את עיסוקו כרופא קונבנציונלי. היות ולא ידועות תופעות לוואי, כל אדם יכול להשתמש בהן. המעוניינים להיות מטפלים מוסמכים בפרחי באך מוזמנים להירשם לקורס מטפלים בפרחי באך.

    מאמרים נוספים רלוונטים

    מדוע עיסוי אינו מספיק

    עיסוי היא דרך נפלאה לשחרר את הגוף. ברם, אפילו עיסוי רפואי, שיכול לשחרר את הרקמות הרכות ולשחרר את הנוקשות, אינו מטפל בסיבות שהביאו את הגוף למצבו […]

    כוח החיים וכוח החיות

    כוח החיים (Life Froce) וכוח החׅיוּת (Vital Force) [להלן תמצית חלקית על בסיס הדוקטוראט של ד"ר איתן לוי PhD בנושא זה משנת 2008] כוח החיים [LF […]

    דיקור יבש

    דיקור יבש Dry Needling נקרא גם : דיקור נקודות טריגר Trigger Point Needling דיקור אורתופדי Orthopedic Needling דיקור מערבי Western Needling דיקור רפואי Medical Needling גירוי […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail