מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    קורס רוקחות טבעית

    לימודי רוקחות טבעית

    המודעות הרבה לאורח חיים בריא עולה כל הזמן. לצד חשיבותן של בדיקות רפואיות וקבלת טיפול בעת הצורך, עלתה חשיבותן של שיטות טיפול משלימות ובכלל הרפואה המשלימה על עקרונותיה. טיפול בבעיות שונות נעשה באמצעות מריחת משחות על העור וכך גם טיפוח העור נעשה באמצעות חומרים המיוצרים בצורה מתועשת תוך שימוש בחומרים כימיים. לכן, יותר אנשים מתעניינים באפשרויות שמציעות הרפואה והקוסמטיקה הטבעית. רקיחת משחות ומוצרי טיפוח מחומרים טבעיים ובמינימום תהליכים. קורס רוקחות טבעית מאפשר ללמוד כיצד לרקוח תכשירים טבעיים ובריאים לעור בשימוש חיצוני, תוך הימנעות מחומרים מזיקים המצויים בתכשירים תעשייתיים.

    מה לומדים במסגרת קורס רוקחות טבעית?

    כאמור, ברוקחות הטבעית משתמשים בחומרים טבעיים, בעיקר במיצויי צמחים, מהם יוצרים שמנים, ג'לים, קרמים, משחות ותכשירים קוסמטיים טבעיים. במסגרת קורס רוקחות טבעית לומדים על חומרי הגלם השונים העומדים לרשותנו, הצמחים מהם מופקים אותם תכשירים טבעיים והסגולות שיש לחומרי גלם אלה ושילובים שונים שלהם למגוון שימושים. במהלך הקורס לומדים על התאמת התכשיר לבעיה כלשהי כמו גרד, פריחה, אסתמה של העור, כוויות ועוד. מעבר לתכשירים אותם נלמד לרקוח, קורס רוקחות טבעית עוסק גם בבריאות העור באופן כללי, הדרכים לשמור על העור מפני נזקים שהסביבה המודרנית מייצרת כמו זיהום אוויר וכן מפני קרינת השמש.

    כיצד לבחור מקום ללמוד בו?

    קורס רוקחות טבעית חשוב ללמוד במקום המספק את כל הידע והכלים הנדרשים כדי לעסוק בתחום. כאשר מקום לימודים מפריד בין קורס המיועד להעשרת הידע לבין קורס מקצועי הדבר מעיד על רצינות ואחריות כלפי הסטודנטים. עם זאת, גם קורס להעשרה צריך להיות מקיף, לשלב בין הצד התיאורטי לפרקטי וגם להיות נוח עבור הסטודנטים. קורס היברידי המשלב בין לימודים אונליין לבין ימים מרוכזים של פרקטיקה ומענה על כל שאלות הסטודנטים שהצטברו נותן את הכלים ומעביר את החומר באופן נוח. לימודי אונליין מאפשרים לסטודנטים לשלב את הקורס בתוך שגרת החיים בצורה טובה יותר. יש לוודא שהמקום פועל ברישיון ואישור מלא ושמנהלי המקום והמרצים אכן בלי ידע וניסיו בתחום בו עוסק הקורס.

    מכללת איתן היא מקום מצוין ללמוד בו מגוון רחב של קורסים ברפואה המשלימה, כולל קורס רוקחות טבעית. זהו מקום המושתת על ניסיון של שנים בתחום הרפואה המשלימה ולימוד השיטות השונות.

    רבים מהחומרים הסינתטיים בהם משתמשים בקוסמטיקה גורמים לנזקים מצטברים לעור ואף חודרים לגוף וגורמים לנזקים פנימיים.

    מכאן נובעת הפופולריות הרבה ברקיחה טבעית של חומרים טבעיים לשימוש חיצוני. הקוסמטיקה הטבעית הולכת ותופסת תאוצה. אם בעבר אנשים בחרו מוצרי קוסמטיקה על פי הריח או מגע החומר עם העור, היום פרמטר חשוב לא פחות הוא מקור החומרים בהם נעשה שימוש בהפקת המוצר ואופן ההפקה- עד כמה המוצר הסופי קרוב לחומרים הגולמיים מהם הוא מופק. ככל שחומר עובר פחות תהליכים כך הוא מכיל חלק גדול יותר מהרכיבים שבו שחיוניים לעור ולגוף בכלל.

    לימודי רוקחות טבעית מאפשרים ללמוד כיצד לרקוח תכשירים טבעיים לשימוש חיצוני ואף להתפרנס מתחום זה. ללא ספק מדובר בתחום מרתק עם הרבה סיפוק. כיום כאמור יש מודעות גבוהה למוצרים טבעיים לצורך שמירה על הבריאות בכלל ועל בריאות העור בפרט ובהתאם לכך יש ביקוש רב למוצרים אלה.

    אילו תכנים קשורים למסלול לימודי רוקחות טבעית?

    במסגרת לימודי רוקחות טבעית לומדים על מבנה העור, חומרים מזיקים בקוסמטיקה הרגילה, הכנות בסיסיות, שמני בסיס, שמנים אתריים, רקיחת ג'לים, קרמים, משחות, חמאות, תכשירים קוסמטיים טבעיים, סבונים, מסיכות וכיו"ב. יש החושבים שהכנת תכשירי קוסמטיקה היא נושא מורכב ורק מעטים יכולים לעסוק בו. הדברים אינם כך. במהלך לימודי רוקחות טבעית נלמדות כל הטכניקות ושיטות העבודה, התהליכים הנדרשים להכנת כל סוג מוצר וכמובן הדגשים שיש לשים בשימוש בצמחים או שמנים לסוגיהם

    היכן לומדים קורס רוקחות טבעית?

    לימודי רוקחות טבעית נלמדים במכללות לרפואה משלימה. ניתן להחליט מהי רמת ההעמקה בה מעוניינים, האם עושים את הקורס למטרת העשרה וכתחביב או כתחום בו רוצים לעסוק באופן מקצועי. גם קורס למטרת תחביב נותן ידע וכלים להכין תכשירים קוסמטיים אך בסדר גודל קטן, באופן אישי ולא תעשייתי. אם מעוניינים להתמקצע בתחום, מומלץ כמובן לבחור בקורס ארוך ומעמיק יותר הנכנס לפרטי פרטים.

    בוגרי קורס רוקחות טבעית של מכללת איתן מקבלים תעודה מוכרת לצורך ביטוח אחריות מקצועית וע"י הארגון העולמי למטפלים הוליסטיים IPHM.

    מאמרים נוספים רלוונטים

    מדוע עיסוי אינו מספיק

    עיסוי היא דרך נפלאה לשחרר את הגוף. ברם, אפילו עיסוי רפואי, שיכול לשחרר את הרקמות הרכות ולשחרר את הנוקשות, אינו מטפל בסיבות שהביאו את הגוף למצבו […]

    סובלים מכאבים מציקים? כתבה אודות ד"ר איתן לוי PhD

    סובלים מכאבים מציקים? יש פתרון! ניתן לרפא את הכאבים הכרוניים בשיטה טבעית מוכחת מדעית וללא תרופות! כתבה מאת הכתבת לענייני בריאות: שוש בדש השבוע פגשתי […]

    ארומתרפיה

    ארומתרפיה היא ואחת משיטות הטיפול ההוליסטיות של הרפואה הטבעית (הקרויה גם "רפואה משלימה"), בה עושים שימוש בשמני בסיס צמחיים ובשמנים אתריים, עשויים מפרחים ארומטיים, צמחי מרפא, תבלינים ועצים. הארומתרפיה כוללת […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail