ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    close-popup
    facebook instagram instagram
    pop-trigger

    העישון הורג בחסות החוק: קריאה לשינוי מדיניות

    משרד הבריאות קבע מזמן שהעישון מסרטן והורג.

    ברם, הוא עושה הכול, חוץ מהמעשה היחיד שנדרש לעשות נוכח ההבנות.

    כבר תקופה ארוכה כתוב על קופסאות הסיגריות “העישון הורג“, “העישון מסרטן” וכיו”ב, אבל המכורים לעישון באים כמסוממים לרכוש עוד ועוד.

    המעשנים ממשיכים לעשן במקומות ציבוריים ופרטיים, בהם הם גורמים נזקים בריאותיים לעצמם ולאחרים לעשן באופן פסיבי.

    לפי האגודה למלחמה בסרטן “מדי שנה מתים בישראל כ-800 איש כתוצאה מחשיפה לעישון פסיבי“.

    אנשים אלה מתו על לא עוול בכפם, גם בלא שעישנו.

    מעשנים חייבים להצדיק את מעשיהם ותירוצים יש להם בשפע.

    דבר אחד ייאמר לזכותם, בעצם העישון, באזורים המותרים,  הם מעשנים בחסות החוק המתיר זאת…

    לדעתי, הדבר הנכון היחיד לעשות הוא לאסור על יבוא סיגריות, כחלק מפקודת הסמים.

    כל מעשה אחר של משרד הבריאות הוא בבחינת היתר הריגה קולקטיבי!

    post-image

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם

      Frequently Asked Questions

      1 מדוע המאמר טוען שהעישון מתבצע "בחסות החוק"?

      המאמר מציין שלמרות אזהרות משרד הבריאות על קופסאות הסיגריות, מעשנים ממשיכים לרכוש ולעשן באזורים המותרים. הכותב רואה בכך היתר חוקי למעשה מזיק, המאפשר למעשנים לפעול בחסות החוק הקיים.

      2 מהי הפעולה הספציפית שהכותב מציע למאבק בעישון?

      הכותב סבור שהפעולה הנכונה היחידה היא לאסור לחלוטין יבוא סיגריות, ולשלב זאת כחלק מפקודת הסמים. הוא רואה בכל פעולה אחרת של משרד הבריאות כהיתר הריגה קולקטיבי.

      3 אילו סכנות של עישון פסיבי מוזכרות במאמר?

      המאמר מדגיש כי עישון פסיבי גורם נזקים בריאותיים לאנשים שאינם מעשנים. הוא מצטט את האגודה למלחמה בסרטן, לפיה כ-800 איש מתים בישראל מדי שנה כתוצאה מחשיפה לעישון פסיבי.

      0
        0
        סל הקניות שלי
        לא נמצאו פריטים בסלחזרה לחנות
        דילוג לתוכן