מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    פריצת דיסק בצוואר

    פריצת דיסק בצווארבעמוד השדרה מתרחשים במהלך השנים תהליכים ניווניים, הקשורים בעיקר לגיל האדם. אלה עלולים להביא בסופו של דבר להתפרצות פריצת דיסק בצוואר, עקב לחצים מכניים, היוצרים קרעים בטבעת האנולוס, השומרת על הנוזל הפנימי של הדיסק. הנוזל הפנימי משתחרר דרך הקרעים הקטנים שנוצרו, וכך נוצרת פריצת דיסק בצוואר.

    "מרפאת הסוף לכאב" של מרכז איתן אמונה על יישום הרפואה המשלימה, מעסיקה מטפלים מקצועיים ומיומנים בתחומם. הטיפול הניתן טבעי ומטרתו להחזיר במהרה את החולה לשגרת חיים נטולת כאבים.

    תסמיניה של פריצת דיסק בצוואר

    פריצת דיסק בצוואר עלולה להתרחש בעקבות חבלה או תנועה פתאומית ולא נכונה, מתהליך ניווני הדרגתי, או בשל שחיקתו של הדיסק. בעקבות איבוד הנוזל שבתוכו, הופך הדיסק לשחוק, מאבד את האלסטיות ובעקבות כך – שתי החוליות שמעל ומתחת לדיסק עלולות לפגוע בו בזו ולהקרין כאבים בנקודות שונות בגוף:

    • כאבי צוואר
    • כאבי כתף מוקרנים מהצוואר
    • כאבים בין השכמות
    • חולשה בגפיים
    • סחרחורות, כאבי ראש ומיגרנות בדרגות שונות
    • הירדמויות ונימולים בכפות הידיים, אצבעות הידיים והזרועות

    ללא זריקות, ללא תרופות וללא ניתוחים – רק במרפאת הסוף לכאב שבמרכז איתן!

    ב"מרפאת הסוף לכאב" של מרכז איתן עוסקים באנשים, ולא במחלות – הרפואה המשלימה דוגלת בכך שהאדם הוא ישות אחת הבנויה מגוף ונפש, הפועלים באיזון מלא. כאשר אחד מהם מתערער מסיבה כלשהי, הדבר קורה מסיבות עמוקות יותר, וכך גם השני מתערער גם הוא. מטרתנו היא לא רק לרפא, כי אם להנחיל ללקוחותינו אורח חיים בריא יותר וללמד אותם כיצד לאמץ את שיטותיה של הרפואה המשלימה למניעת תחלואים כאלו ואחרות בעתיד.

    אנו מזמינים אתכם לאפשר לנו ללוות אתכם יד ביד לרפואה שלמה וחיים בריאים ותקינים יותר. צרו עמנו קשר בהקדם ובואו להרגיש טוב יותר – ללא זריקות, תרופות או ניתוחים מיותרים! לא רבים מודעים לכך שרוב הכאבים ומגבלות התנועה נובעים מתסמונת הכאב השרירי מחתלתי. אנו כאן גם כדי להזכיר לכם כיצד נראים חיים ללא כאבים!

    לצד המומחים שלנו שייעצו, ילוו ויטפלו בכם במקצועיות ואמינות לאורך כל תהליך השחרור מהכאב, פועלת במרכז איתן "מכללת איתן" להכשרת מטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולמבקשים לשפר את המודעות והמיומנויות לטובת אורך חיים בריא.

     

    טיפול בפריצת דיסק

    טיפול בפריצת דיסק צווארי 

    לא פעם הצוואר נתפס ואז רבים מגלים כי היכולת להטות או להזיז את הראש לכאן או לכאן עשויה להיות מלווה בכאבים. אמנם לרוב הכאב עשוי לחלוף מעצמו, אך בשעה שמדובר על כאבים עוצמתיים אשר מלווים בתחושת נימול או ירידה בכוח בזרועות, הרי שהדבר עשוי להצביע על מצב מורכב יותר אשר ידרוש טיפול בפריצת דיסק צווארי.

    "מרפאת הסוף לכאב!" של מרכז איתן מזמינה אתכם לקבל את הטיפול המקצועי והמיומן ביותר על ידי מטפלים מוסמכים.

     

    טיפול בפריצת דיסק צווארי – ללא תרופות או ניתוחים

    רבים סובלים מפריצת דיסק בצוואר. זהו מצב אשר יכול להתרחש בעקבות תהליכים ניווניים המתרחשים במשך שנים ומביאים להצטברות של לחצים מכניים על עמוד השדרה. לאחר שמתרחשת פריצת דיסק, האדם עלול  לסבול מכאבים חזקים או נימול, דבר אשר מחייב טיפול מיידי. אך חשוב לזכור כי טיפול בפריצת דיסק צווארי אינו מחייב בהכרח לכלול ניתוח.

    כעת מוצע לכם טיפול ייחודי אשר הוכיח את יעילותו, שאינו פולשני ומתייחס לכל מטופל כעולם ומלואו. הטיפול ב"מרפאת הסוף לכאב!" שם דגש לא רק על הקלה מיידית במכאובים, אלא דוגל בהתייחסות מלאה לאדם כיחידה שלמה של גוף ונפש העובדת כמכלול אחד. הטיפול יתמקד בהקניית אורח חיים בריא לצד מתן התייחסות לכאבים המונעים מכם לחיות את החיים במלואם. ללא זריקות, תרופות או ניתוחים, ברוב רובם של המקרים, תוכלו גם אתם לחזור לחיים בריאים ומאושרים יותר, בהם הכאב לא יהיה החלק המרכזי במהלך היום שלכם.

     

    לומדים לטפל

    מרכז איתן כולל לא רק את "מרפאת הסוף לכאב", אלא גם את מכללת איתן בה ניתן יהיה לרכוש את ההכשרה והכלים הנחוצים בכדי להפוך למטפלים מוסמכים בתחום הרפואה המשלימה. המכללה פותחת את שעריה גם לכל מי שמבקש לשפר את המיומנויות שלו כדי לאמץ אורך חיים בריא יותר ולעזור לאנשים שנמצאים בסביבתו. כך שבין אם אתם מחפשים אחר טיפול מסוים, סדנה או קורס, צרו קשר עם מרכז איתן עוד היום והצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולכוון אתכם למקום הנכון.

    למעבר לדף פרטי הקורס לחצו כאן

    מאמרים נוספים רלוונטים

    אורח חיים בריא

    ראה ייעוץ לאורח חיים בריא  

    תזוזת חוליה

    משה סבל מכאבי גב עקב תזוזת חולייה בגב התחתון. ד"ר איתן לוי PhD טיפל בו ובתוך כ-5 דקות הכאבים חלפו והגב השתחרר    

    דלקת מפרקים

    שרה סבלה מכאבים עזים במפרקים ובשרירים ומגבלות תנועה. אחיה המליץ לה מאוד על הטיפול של ד"ר איתן לוי PhD. במשך 35 שנים קיבלה זריקות קורטיזון […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail