מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    דלקת בשורש כף היד

    אחת התופעות המציקות והכואבות ביותר הינה דלקת בשורש כף היד אשר עלולה להפריע לתפקוד היומיומי ולהפוך כל פעולה לבלתי נסבלת. היא תוקפת:

    • עובדים בעבודות פיזיות
    • עובדי משרד היושבים שעות ארוכות מול המחשב
    • ספורטאים
    • נשים בהריון או לאחר לידה
    • אנשים המאמצים את שורש כף היד

    דלקת בשורש כף היד

    דלקת בשורש כף היד – מהם הגורמים לכך?

    אבחון דלקת בשורש כף היד והטיפול בה ברפואה המשלימה, יתבצע בעזרת סדרה של טיפולים טבעיים המעודדים זרימת דם, שחרור הידבקויות, טיפול אנטי דלקתי טבעי וכיו"ב. הטיפול המשלים נועד לשקם את תפקוד המפרק ומנוע חזרת המצב עתיד, על ידי הקניית הרגלי שימוש נאותים. ברוב המקרים ניתן למנוע כך ניתוח.

    הדלקת יכולה להופיע במספר דרכים:

    • זיהום בעצמות או המפרקים גורם להתנפחות המפרק וכאב קשה. במקרה זה הרופא ירשום לרוב טיפול אנטיביוטי מתאים. במקביל הטיפול המשלים יכוון להפחתת הדלקת, פינוי הפסולת והחזרת התפקוד.
    • דלקת מפרקים שגרונית קרויה גם דלקת מפרקים ריאומטית קורית כאשר מערכת החיסון תוקפת את מפרק שורש כף היד. במקרה זה הטיפול יכוון לאיזון פעילות מערכת החיסון שיצאה מאיזון.
    • תסמונת תעלת שורש כף היד נפוצה מאוד, מתפתחת לאחר התפתחות לחץ בתעלת המפרק, על העצב המדיאני. הכאב יקרין או לכיוון האצבעות או לשאר הזרוע, ולעיתים יוביל גם לתחושת נימול באצבעות. במקרה זה הטיפול המשלים נועד לשחרר את הלחץ על העצב וימנע את הצורך בזריקות ובניתוח מיותר.

     

    ב"מרפאת הסוף לכאב" במרכז איתן – מטפלים בדלקת בשוש כף היד

    בכל המקרים של דלקת בשורש כף היד עלולה להפוך את היום יום לכמעט בלתי נסבל. אנחנו ב"מרפאת הסוף לכאב" במרכז איתן יודעים, שהטיפול הקונבנציונלי אינו פותר את הבעיה מהשורש ומכוון להקל על התסמינים במחיר של תופעות לוואי. לא רבים מודעים לכך שרוב הכאבים ומגבלות התנועה נובעים מתסמונת הכאב השרירי מחתלתי.

    אנו מספקים פתרונות טבעיים יעילים, שילוו אתכם עד להחלמה מלאה – ללא תרופות וזריקות על תופעות הלוואי שלהן וללא ניתוחים מיותרים! אנו מספקים פתרונות טבעיים ויעילים לכאבים, ברמה הגבוהה ביותר. שמירה על אורח חיים בריא תפחית סיכוי לחזרת הבעיה. אנו כאן גם כדי להזכיר לכם כיצד נראים חיים ללא כאבים!

    לצד המומחים שלנו שייעצו, ילוו ויטפלו בכם במקצועיות ואמינות לאורך כל תהליך השחרור מהכאב, פועלת במרכז איתן "מכללת איתן" להכשרת מטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולמבקשים לשפר את המודעות והמיומנויות לטובת אורך חיים בריא.

    מאמרים נוספים רלוונטים

    טיפול בסחרחורת / ורטיגו

    עונג סבלה מסחרחורות במשך יומיים. הרופא לא הצליח לאבחן את הסיבה. בכל פעם ששכבה חזרה הסחרחורת. בטיפול קצר של ד"ר איתן לוי PhD, הבעייה נפתרה ! […]

    צרבת

    צרבת [Heartburn] הינה תחושת צריבה כואבת שמתחילה בתחתית הוושט (מעל החיבור לקיבה, בגובה מפתח הלב לערך) ועולה לגרון.   שכיחות: כ-20% סובלים מצרבת כרונית. כ-40% מדי […]

    דלקת מפרקים

    שרה סבלה מכאבים עזים במפרקים ובשרירים ומגבלות תנועה. אחיה המליץ לה מאוד על הטיפול של ד"ר איתן לוי PhD. במשך 35 שנים קיבלה זריקות קורטיזון […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail