מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    דלקת בגיד הכתף

    דלקות גידים נגרמות בדרך כלל בשל עומס יתר על האזור, וכבר מזמן אינן נחלתן של הספורטאים בלבד. דלקת גיד בכתף הפכה לשכיחה עם הזמן גם בקרב אלו העוסקים בעבודת כפיים הכרוכה בהרמת משאות, ועוד. התסמינים בשל הפגיעה יגרמו לכאבים עזים ומגבלות תנועה של הכתף.

    ממה נגרמת דלקת בגיד הכתף בדרך כלל?

    עיקר הסימפטומים של דלקת בגיד הכתף הוא כאב ונפיחות, אדמומיות של העור וכן מגבלות בתנועה שעליה אחראי הגיד הפגוע. במקרים מסוימים יחלפו התסמינים מעצמם בתוך ימים או שבועות גם אם לא טופלו, אך כמובן – ההמלצה היא לטפל במהירות, שאם לא כן, עלולים להתפתח הסימפטומים לדלקות כרוניות של ממש לאורך חודשים ואף שנים רבות. ישנם גורמים רבים להתפרצות דלקת בגיד הכתף, בין היתר:

    • קרע בגידי הכתף הגיד העיקרי שנפגע הוא גיד השריר העל קוצי (Supraspinatus) ובעקבות הקרע נוצרת דלקת, מורגשים כאבים טווח התנועה של הכתף נפגע.
    • היחלשות שרירי החפת – אלו השרירים המופעלים עקב פעילות מאומצת; משחק טניס, הרמת משקולות ומשאות כבדים נוספים. הפעלה לא מבוקרת שלהם עלולה להחליש ולפגוע בהם.
    • הגבלת תנועה – שרירי חפת חלשים גוררים אחריהם מפרקים ושרירים נוספים באזור הכתף, ולהוביל לקושי בתנועה והגבלת טווח התנועה. כשלאדם לא נוח מסיבה כלשהי, הוא עלול לבצע את הפעולות היומיומיות בצורה לא נכונה וכך להחמיר את מצב הכתף אף יותר.
    • היסטוריה של פריקות כתף – שעלולה להשפיע על חוזק הכתף לאורך שנים ועל יציבות הרצועות, השרירים, המפרקים, ועוד.
    • שרירים חלשים באיזור הכתף – אם במהלך השנים נפגעו בדרכים שונות חוליות הגב, חוליות הצוואר ושאר שרירים ואיברים שונים בסמוך לכתף, הדבר עלול להחליש את הכתף.

    זה לא הזמן להיות שאננים – בואו לטפל בדלקת בגיד הכתף

    אין דבר מאכזב יותר מלאבד את היכולת להשתתף במשחק הטניס שאנחנו כל כך אוהבים, או ללכת לעוד יום עבודה במפעל, להישאר בבית ולסבול מכאבים. המומחים של "מרפאת הסוף לכאב" במרכז איתן מפצירים בכם לא להיכנע לכאב! אנו מציעים מגוון טיפולים על רזי הרפואה המשלימה, להחזרתכם לתפקוד מלא ותקין תוך זמן קצר, ועל הצד הטוב ביותר. לא רבים מודעים לכך שרוב הכאבים ומגבלות התנועה נובעים מתסמונת הכאב השרירי מחתלתי. שמירה על אורח חיים בריא תפחית סיכוי לחזרת הבעיה. אנו כאן גם כדי להזכיר לכם כיצד נראים חיים ללא כאבים!

    לצד המומחים שלנו שייעצו, ילוו ויטפלו בכם במקצועיות ואמינות לאורך כל תהליך השחרור מהכאב, פועלת במרכז איתן "מכללת איתן" להכשרת מטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולמבקשים לשפר את המודעות והמיומנויות לטובת אורך חיים בריא.

    טיפול בדלקת בגיד הכתף במרכז איתן

    מאמרים נוספים רלוונטים

    טורטיקוליס

    ראה כאבי צוואר

    רגשת

    ראה אלרגיה

    מגבלה תנועתית

    חגית הפסיקה לרקוד מזה כ-10 שנים עקב כאבים ומגבלה תנועתית. לאחר טיפול כפול אצל ד"ר איתן לוי PhD, יכולה לחזור לרקוד.    שמוליק הגיע עם […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail