מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    טיפול בכאבי גב

    בדורנו ישנם הרבה יותר תלונות על כאבי גב ביחס לעבר. אנשים רבים מבלים שעות רבות בעבודה מול המחשב ועובדה זו לא עושה טוב עם הגב שלהם בלשון המעטה…

    אז יהיו כאלה שיפנו לקופת החולים, יקבלו תרופות לשיכוך כאבים ומקסימום ישלחו אותם לסדרה של טיפולי פיזיותרפיה, שספק אם תועיל בגלל הכמות המוגבלת של הטיפולים אותם מממנת הקופה למבוטחיה ואופיים.

    מרפאות הסוף לכאב! – טיפול בכאבי הגב

    מרפאות הסוף לכאב! [שבמרכז איתן] מציעות טיפול משולב בכאבי גב, טיפולים אפקטיביים ויעילים עד כי המטופלים הרבים מעידים כי לאחר שכבר התייאשו מלמצוא פתרון לכאבם והחלו להתרגל לחיים בצל הכאב, ופנו לקבל אצלנו טיפול – יצאו חדשים ממש!

    איך נמנע את כאבי הגב?

    מרפאות הסוף לכאב! [שבמרכז איתן] מציעות לכם כמה וכמה טיפים כיצד תצליחו לשמור על הגב שלכם גם כאשר אתם נאלצים לשבת שעות רבות מול המחשב:

    • מיקום הידיים: חשוב שהידיים יהיו בגובה של 90 מעלות ביחס למקלדת. לא תלויות למעלה ולא יורדות למטה.
    • מיקום המסך: חשוב שהמסך יהיה מול העיניים, חשוב שלא תצטרכו לאמץ את הצוואר ולהרים את הראש אל המסך ולחילופין שלא יהיה נמוך מידי, אם המסך נמוך, חשוב למצוא את הדרך להגביה אותו על מנת שהוא יהיה ישר בגובה העיניים.
    • כיסא מתאים: חשוב לבחור בכיסא מתאים לצורך העבודה מול המחשב. כיסא אורתופדי המותאם לגוף ואינו מכביד על הגב.
    • הפסקות יזומות: חשוב לקום מידי פעם, למתוח את השרירים ולשחרר את הגוף.

    לאחר שעשיתם את המאמץ הנכון והראוי לשמור על הגב תסבלו הרבה פחות מכאבי גב, אך גם אם קורה והגב מאותת לכם שלא כל כך נעים לו, פנו למרפאות הסוף לכאב! שבמרכז איתן], קבלו טיפול בכאבי גב ותצאו כמו חדשים!

    זכרו, מרפאות הסוף לכאב! [שבמרכז איתן] – זוהי הכתובת לטיפול טבעי בכאבי גב.

    טיפול בכאבי גב תחתון ועליון

    טיפול בכאבי גב תחתון ועליון

    כאבי גב הם אחת התופעות השכיחות והנפוצות ביותר, התוקפת כ-85% מאוכלוסיית העולם הבוגרת, ללא קשר לגיל, מין ותחום עיסוק. אנו מבלים את רוב היום בישיבה, אם זה בבית, בלימודים ובעבודה, והדבר פוגע בגב שלנו. טיפול בכאבי גב יכול להתבצע בדרכים שונות ומגוונות, תלוי באדם הסובל מהם; חלק יפנו לקופת החולים ויסתפקו במשככי כאבים, ואחרים יפנו לפיזיותרפיסט לסדרת טיפולים שהצלחתם תלויה בספק, בשל הגישה המצומצמת ועקב הגבלת כמות הטיפולים שאותם ממנות הקופות.

    טיפול בכאבי גב בצורה הנכונה ביותר

    הגב שלנו רגיש מאוד, ועלול לגרום לנו כאבים בשל שלל סיבות שונות ומשונות. הניסיון מראה שקיימות דרכים למנוע את הכאבים; יתרמו לבריאות ישיבה טובה ויציבה נכונה, פעילות ספורטיבית, הרמה של חפצים כבדים בצורה חכמה ובריאה, בחירת נעליים איכותיות ועוד. טיפול בכאבי גב לאחר שהם צצים, יתבצע בהתאם לאופי החולה ולהוראותיו של מומחה לבעיות גב.

    רבים אינם זוכרים לתחזק את הגב שלהם מידי יום, ואף פעולות פשוטות שאינן מתבצעות בצורה הנכונה והבריאה עלולות לפגוע בהם. כאבי גב עלולים לצוץ בצורות שונות:

    • גב תפוס
    • כאב ממקור שרירי
    • כאב גב כתוצאה מפריצת דיסק
    • כאבים במפרקי עמוד השדרה
    • ספונדילוזיס (שינויים ניווניים בעמוד השדרה)
    • כאבי גב כתוצאה מדלקות פרקים
    • כאבי גב כתוצאה מעקמת
    • ועוד

     

    "מרפאת הסוף לכאב" של "מרכז איתן" תשים סוף לכאבי הגב שלכם

    כאבי גב הם בין הגורמים העיקריים המהווים קושי בתפקוד היומיומי. גם אם בשלב מסוים הכאב אינו חד, זה לא אומר שהוא לא שם – פשוט, התרגלתם אליו. אנו "מרפאת הסוף לכאב" במרכז איתן מזמינים אתכם ללמוד כיצד להשתחרר מהכאב. לא רבים מודעים לכך שרוב הכאבים ומגבלות התנועה נובעים מתסמונת הכאב השרירי מחתלתי. שמירה על אורח חיים בריא תפחית סיכוי לחזרת הבעיה. אנו כאן גם כדי להזכיר לכם כיצד נראים חיים ללא כאבים!

    לצד המומחים שלנו שייעצו, ילוו ויטפלו בכם במקצועיות ואמינות לאורך כל תהליך השחרור מהכאב, פועלת במרכז איתן "מכללת איתן" להכשרת מטפלים בתחום הרפואה המשלימה ולמבקשים לשפר את המודעות והמיומנויות לטובת אורך חיים בריא. 

    מאמרים נוספים רלוונטים

    גישת הרפואה האינטגרטיבית - שילוב רפואה קונבנציונלית ורפואה משלימה

    רפואה אינטגרטיבית = רפואה משולבת. רפואה משלימה – רפואה משלימה היא תחום בו המטפלים נעזרים בעיקר באמצעים טבעיים, לימודי רפואה משלימה יכולים לפתוח עבורכם דלת […]

    מטפל רב-תחומי ברפואה טבעית

    מטפל רב-תחומי ברפואה טבעית כתב: ד"ר איתן לוי PhD מטפל רב-תחומי ברפואה טבעית פורסם לראשונה באתר "מרכז איתן" www.eitancenter.com   כמטפל רב-תחומי ברפואה טבעית, אני נשאל לפעמים:  […]

    פציאליס טיפול

    עצב הפנים הוא זה שאחראי על התנועות של שרירי הפנים ותפקידו לשמור על שרירי הפנים כשהם במנח הנכון ומאפשרות עצימת עיניים, ניפוח הלחיים, חיוך קימוט […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail