מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    קורס אורח חיים בריא

    המודעות לאכילה נכונה גוברת ועולה משנה לשנה. אם בעבר יכולנו לרכוש את הקמח המלא רק בחנויות הטבע שלא היו מצויות בכל שכונה, כיום נוכל למצוא בכל מרכול או סופר מגוון קמחים מלאים של יצרניות שונות עד כי נשאר לנו רק לבחור בחברה המועדפת עלינו.

    אם בעבר מלאו עגלות הקנייה של הלקוחות בממתקים, סוכריות שוקולד ווופלים ועוגיות עבור הילדים, היום נראה כי המגמה השתנתה. הרבה משפחות החלו לצרוך פירות יבשים כתחליף לממתקים ולצרוך ממתקים בריאים וחטיפי בריאות עבור הילדים. הכול מתוך רצון לתת לגופנו את הדלק הנכון והראוי על מנת שיתפקד היטב מתוך בריאות.

    אורח החיים היושבני בכלל והעדר חוסר פעילות גופנית בפרט הינם בין הגורמים לתחלואה. אורח חיים בריא חייב לכלול פעילות גופנית מותאמת אישית.

    אורח חיים בריא מתייחס לכל היבטי החיים, שהרי כל היבט קשור להיבט אחר ויש קשרי גומלין ביניהם.

    קורס אורח חיים בריא – כדי לחיות נכון

    אורח חיים בריא זהו מדע שלם ותורה שיש ללמוד אותה. לא די להעיף את המרגרינה ואת הקמח הלבן והסוכר מרשימת הקניות שלנו או מהמזווה. יש הרבה מה ללמוד כדי לדעת לאכול נכון. אילו פירות להעדיף, באילו צבעים יש לבחור מתוך מגוון הצבעים הרחב, כמה מהם יש לצרוך ביום, באיזה שמן עדיף להשתמש ומאיזה כדאי להימנע לגמרי, כמה מנות חלבון יש לצרוך ביום, מה הכמות המתאימה לכל גיל איך נספק את כמות הסידן הדרושה לנו ועוד – ועוד. אם אתם רוצים לרכוש מקצוע מתגמל, מעניין ומשתלם מאוד קורס NLP יכול לתת לכם את כל הכלים שתצתרכו כדי להצליח ליצר קריירה מרשימה.

    מכללת איתן מציעה לכם קורס אורח חיים בריא

    מכללת איתן מציעה לכם ללמוד בצורה מסודרת את כל הנושא של אורח חיים בריא. כאשר לומדים זאת עם כל הכללים והטיפים רוכשים את הכלים הנכונים איך לחיות נכון.     

    אם גם אתם רוצים לתדלק בדלק הנכון את הגוף שלכם, כדאי לכם לפנות למכללת איתן. במכללת איתן מחכים לכם, הם ישמחו להחכים גם אתכם ולהכיר לכם את אורח החיים הבריא.

    לאחר הקורס לא תבינו איך התנהלתם עד היום.

    לימודי אורח חיים בריא

    כאשר מדברים על אורח חיים בריא מתכוונים לביצוע מגוון רחב של פעולות שהמטרה שלהן היא הבאה של הגוף והנפש לכדי מצב שבו מרגישים טוב, המורל גבוה, מצב הרוח מרומם ולא חשים כאבים או חוסר נוחות בגוף. משמעות הדבר היא בין היתר פיתוח יכולת לשלוט במתח שעלול להיווצר, להכיל כעסים או לדעת איך לשלוט בהם בצורה מבוקרת וכמובן לשמור על אופטימיות ומחשבות חיוביות. על מנת להכיר את כל הדרכים להשיג את השקט והרוגע האלה אפשר לחפש ולמצוא קורס אורח חיים בריא ולאמץ וליישם את העקרונות. כך אפשר גם לייעץ או להמליץ לחברים או בני משפחה איך הכי נכון להתנהל ביומיום.

    מה לומדים במהלך קורס אורח חיים בריא?

    קורס אורח חיים בריא מלמד כיצד אורח חיים בריא שומר על הבריאות בגישה רב-מימדית של גוף-נפש-רוח, מהי תזונה בריאה לפי מאריכי החיים, איך לחזק את מערכת  החיסון ואת העמידות, מהו בישול בריא, כיצד להיגמל מהתמכרויות לאוכל והתמכרויות מזיקות, מהי פעילות גופנית מותאמת אישית, איך לנקות את הגוף מבפנים, להבין תוויות מזון ולבנות תוכנית אישית לקידום הבריאות.

    דרך תכנים מסודרים המועברים במסגרת קורס אורח חיים בריא לומדים גם על תזונה נכונה, על העדפה נכונה של מזונות כאלה ואחרים, על השפעה של מזונות על הגוף ועל הבריאות ומאילו שילובים עדיף להימנע על מנת שלא תיווצר בגוף תחושה של עייפות או כובד. בזכות אותם עקרונות של בריאות אפשר לנהל חיים הרבה יותר נוחים, טובים ושלווים וללא ספק לכל אדם מגיע לחוש טוב, להיות לפחות רוב הזמן במצב רגוע ונעים. אין סיבה לחיות מתוך לחץ או מתח.

    היכן לומדים אורח חיים בריא?

    קורס אורח חיים בריא ניתן ללמוד במכללת איתן בקורס מקיף שבעזרתו תלמדו איך לגרום לחיים שלכם להיות בריאים, רגועים ושלווים יותר. תוכלו לאמץ במהרה אורח חיים בריא!

    הקורס דיגיטלי, כלומר בלימוד עצמי מרחוק דרך האינטרנט ומיועד לכל מי שמעוניין ללמוד כיצד ניתן לקדם את הבריאות האישית. הקורס כולל משימות אישיות למטרת שיפור אורח החיים.

     לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום התקשרו 03-6743403 

    מאמרים נוספים רלוונטים

    מדוע צריך לשתות מספיק מים?

    המים חיוניים לקיום החיים ! אחוז המים ממשקל הגוף:     בנשים: 50%-65%     בגברים: 55% -70% [בגברים מעט יותר עקב מסת שרירים גבוהה יותר]    גוף […]

    פעילות גופנית בשילוב צחוק לשיפור הבריאות

    פעילות גופנית בשילוב צחוק לשיפור הבריאות יועלה בקרוב

    מניעה או מחלה !

    נכון שהחיים צבעוניים, אבל יש דברים שהם או שחור או לבן. לדוגמה, יש רק שתי אפשרויות: 1) מניעה של מחלות כרוניות !       […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail