מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    סדנה לניקוי רעלים

    סדנת ניקוי רעלים

    בין אם אתם מעוניינים להפחית מספר ק"ג עודפים מגופו או מנסים להשתלט על אלרגיות או על בעיות בריאותיות אחרות, אין ספק כי סדנה לניקוי רעלים במסגרת מרכז איתן, יכולה לסייע בהשגת המטרות שלכם. חשוב לציין כי הסדנה הזו אינן מטפלת באופן ישיר בבעיות בריאותיות, אלא מעניקה את הסיוע הדרוש לגוף לשם ניקויו מרעלים שונים, ומתן ההזדמנות להחלמה טבעית בתהליך אינדיבידואלי. במהלכה של הסדנה תוכלו גם אתם ללמוד כיצד להשתחרר מהרגלים רעים אשר מרעילים את הגוף והנפש.

     

    על יתרונותיה של סדנה לניקוי רעלים

    קיימים סוגים שונים של סדנאות אלו, אך הדבר המשותף לכול סדנה לניקוי רעלים הוא בעובדה כי היא נועדה לנקות את הגוף מחומרים מזיקים אשר גורמים להזדקנות העור, בעיות בדרכי נשימה ומערכת העיכול, לחץ נפשי מוגבר שגורמים גם להשמנה ולעייפות. מכאן למעשה נובעים יתרונותיה של סדנה ייחודית זו, והם כוללים נקודות מגוונות הנוגעות גם בתחומים הבאים:

    • שיפור ירידה במשקל בשעה שהגוף מתנקה מרעלים שונים וזוכה לקבל את כל מה שזקוק לו ממקור בריא יותר, הרי שבמהרה נוכל להבחין בשיפור בחילוף החומרים של הגוף, תחושת קלילות ושיפור משמעותי ביכולת הירידה במשקל.

     

    • שיפור ההתמודדות עם בעיות בריאותיות שונות בין אם בעיות בדרכי הנשימה או התמודדות לא פשוטה עם חומרים אלרגניים, הרי שניקוי הגוף מרעלים יהווה פתרון טבעי לבעיות בריאותיות רבות ויסייע בשיפור ההרגשה הכללית לצד פיתוח החיוניות והמרץ.

     

    • מחזקים את הנפש חלק מניקוי הרעלים עשוי להתייחס גם לפן הרגשי. במהלך הסדנה תלמדו גם לשחרר מהרעלים הנפשיים שעוצרים אתכם מלהתקדם בחייכם ולהגשים את עצמכם.

     

    הצעד הראשון אל עבר חיים בריאים ומאושרים יותר

    החיים מציגים בפנינו מכשולים רבים בכל דרך בה נצעד, אך אין סיבה להתפשר על המועט לו אנו זוכים. עשו את הצעד הראשון אל עבר חיים בריאים יותר, ובחרו לנקות את גופכם מרעלים. מרכז איתן מזמין אתכם להצטרף לסדנאות מגוונות אשר נועדו לסייע לכל אדם להתמודד עם חייו ולשפר את מצבו הבריאותי והרגשי. צרו קשר כבר היום ונשמח לעמוד לשירותכם. מומלץ פעם בשנה לפחות לעבור ניקוי רעלים ולחוש את הקלילות, האנרגיה והתחושה הנהדרת.

     

    סדנת ניקוי רעלים 

    אין ספק כי סדנת ניקוי רעלים יכולה להעניק לכם הזדמנות להשיב את גופכם למצב תקין ולפתור לא מעט מכאובים.

    בסדנה זו, לצד רבות אחרות במרכז איתן, אנו מזמינים אתכם ללמוד את העקרונות שיסייעו לכם לנקות את הגוף מרעלים ולפתוח דף חדש לחיים בריאים יותר.

     

    סדנת ניקוי רעלים – מדוע יש בה צורך?

    סדנת ניקוי רעלים הפכה בשנים האחרונות לפופולרית מאוד, דבר שאינו מפתיע במיוחד מפני שהיא מספקת את המענה המדויקת בעבור מגוון רחב של בעיות. הישג אשר יכול להיות מנת חלקו של כל אדם ויאפשר את ניקוי הגוף מרעלים שונים אשר הצטברו בו במהלך השנים.

    גם בשעה שאנו מנסים לשמור על אורח חיים בריא, רבים סובלים מהצטברותה של רעילות בגופם, עקב חשיפה לחומרים מזהמים שונים, לרבות:

    • עישון אקטיבי או פאסיבי
    • זיהום אוויר ומים
    • תרופות, סמים
    • טפילים, חיידקים ונגיפים שונים
    • קרינה אלקטרומגנטית
    • קרינת שמש
    • קרינה סלולרית
    • מתח נפשי
    • חומרים אלרגניים במזון
    • מזהמים באוכל
    • קפה
    • אלכוהול
    • ועוד…

    סדנת ניקוי רעלים תסייע לכם לשפר את תפקוד המערכות השונות בגוף, כמו גם את חילוף החומרים. במהלך הסדנה תוכלו לראות כי עם הזמן פוחת הצורך במשככי כאבים ותרופות מסוימות, וכי רמות האנרגיה שלכם רק עולות ומעניקות לכם מרץ חדש ותחושת קלילות שאולי כבר שכחתם מקיומה. אל תתפשרו על הבריאות שלכם, הפיזית והנפשית, צרו קשר עוד היום והירשמו לסדנא אשר תסייע בניקוי הרעלים ומתן הזדמנות לגוף שלכם לרפא את עצמו.

     

    מנקים את הגוף והנפש

    מחקרים רבים מכל רחבי העולם כבר הוכיחו כי קיים קשר חזק בין מצבו של הגוף למצב הנפשי שלנו. כך שאין ספק כי סדנת ניקוי רעלים במסגרתו של מרכז איתן, תעניק לכם את האפשרות לזכות ברוגע נפשי ונינוחות. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המקצועי ביותר בעבור כל שאלה שעשויה להתעורר בנושא. המומחים שלנו יעניקו את הטיפול והייעוץ המסור והאדיב ביותר וילוו אתכם בכל שלב לאורכה של הדרך.

     

    למעבר לדף פרטי הסדנה לחצו כאן

    מאמרים נוספים רלוונטים

    קורס עיסוי בכיסא בשיטת AMMA

    משתמשים בשיטה זו בארץ במיוחד במשרדים ובאירועים. השיטה נפוצה בכל העולם: בשדות תעופה, במשרדים, בחברות הייטק וכו'. הטיפול מתבצע על בגדים על פלג הגוף העליון (מהאגן […]

    קורס הנעת מפרקים פונקציונלית

    קורס הנעת מפרקים פונקציונלית

    סדנת קריוקי-תראפיה

    נהדר לגיבוש עובדים, לאירועים חברתיים / משפחתיים, לחוגי בית וכיו"ב. חוויית הביחד בערב קריוקי מתוזמן ובשירה בציבור מאוד עוצמתית ומגבשת. שירת קריוקי מתוזמן מגבשת קהל אוהד, יוצרת אווירת פירגון, מאפשרת גם ביטוי […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail