מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    מדרסים בהתאמה אישית

    ישנם מטופלים רבים הזקוקים למדרסים על מנת לשמור על מבנה השלד שלהם ולהימנע מכאבי רגליים וכאבי גב הנובעים בעיקר מהמבנה הלקוי של כפות הרגליים. ניתן לתקן יציבה לקויה זו בעזרת מדרסים בהתאמה אישית.

    מדרסי מדף או מדרסים בהתאמה אישית?

    כאשר המטופל רוצה לרכוש על פי המלצת המומחים שייעצו לו שימוש במדרסים, את המוצר שיקל עליו את החיים, עליו לבחור בין שתי האפשרויות המוצעות. את מדרסי המדף ניתן לרכוש בכל בית מרקחת או בחנויות הספורט השונות ובמכונים האורתופדיים. האפשרות השנייה, העדיפה פי כמה, היא של מדרסים המותאמים באופן אישי למטופל. אלו נבנים במיוחד על פי צרכי המטופל לאחר שנלקחים מידות באמצעות הטבעת ספוג או על ידי חבישת גבס.

    למה מדרסי מדף?

    ישנם יתרונות רבים הגורמים ללקוחות רבים לבחור דווקא במדרסי מדף.

    ראשית בגלל הזמינות שלהם. אין צורך בהתאמה ובהמתנה לייצור המדרס האישי. מדרסי מדף קיימים במגוון רחב וממבחר חומרים כאשר נדרשת התאמה מינימלית למטופל והוא יכול למצוא לו זוג אחד די בקלות. מלבד זאת המחיר של מדרסי מדף יהיה זול יותר ביחס לאלו המותאמים באופן אישי.

    מדרסים בהתאמה אישית

    אמנם המדרסים המותאמים בהתאמה אישית עולים יותר ממדרסי מדף, אך לא ניתן להשוות בין מדרס מדף שעשוי להתאים לכולם לבין מדרס הבנוי היטב על פי צרכיו של המטופל.

    מרפאת הסוף לכאב – מתאימים את המדרס הנכון לרגל

    במרפאות הסוף לכאב! [במרכז איתן] בודקים בעזרת מדרך מצלמה מיוחד ותוכנה ייעודית ובמקרה הצורך בונים את המדרסים בעזרת שיטה מיוחדת, שבאמצעותה ניתן לתמוך בכף הרגל, בדגש על איזון הקשת האורכית והרוחבית. מטופלים רבים, שקבלו אצלנו את המדרסים הנכונים, כבר אינם סובלים מכאבים!

    אז למה לסבול אם יש פתרון? פנו למרפאת הסוף לכאב והתחילו לצעוד נכון!

     לקבל ייעוץ טלפוני ראשוני ללא תשלום התקשרו 03-6743403 

    מאמרים נוספים רלוונטים

    טיפול בדורבן

    דורבן העקב זוהי היא בעיה מציקה וכואבת שהביטוי שלה הוא כאב דוקר בכף הרגל, במיוחד באזור העקב, ומכאן שמה, זוהי הרגשה של קוץ דורבן התקוע […]

    איך מתגברים על קשיי העיכול מאכילת מצות?

    בפסח אנו מצווים לאכול מצות, ככתוב בתורה: "את חג המצות תשמר שבעת ימים תאכל מצות כאשר צויתך למועד חדש האביב כי בו יצאת ממצרים" (ספר […]

    היכן עובר הקו האדום שלך?

    תמונה אחת טובה יותר מאלף מילים. בלי קשר לפוליטיקה, ממנה אני מתרחק, חז"ל אמרו "תמונה אחת טובה יותר מאלף מילים". אכן, תרשים הפצצה  של נתניהו באו"ם עם הקו האדום […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail