מילאתם פרטים? מעולה! קבלו מאיתנו:
שיחת טלפון אליכם בהקדם
בריאותון בחינם
שובר הנחה לטיפול ראשון
מלאו פרטים כאן ותענו בהקדם:

    היכן עובר הקו האדום שלך?

    תמונה אחת טובה יותר מאלף מילים. בלי קשר לפוליטיקה, ממנה אני מתרחק, חז"ל אמרו "תמונה אחת טובה יותר מאלף מילים". אכן, תרשים הפצצה  של נתניהו באו"ם עם הקו האדום העובר ב-90% העשרת אורניום באיראן, כמחייב פעולת מנע, עורר הדים בכל העולם. אני מודה שהתרשים גם היווה השראה עבורי לכתיבת פוסט זה.


    העיקר הבריאות: לא סוד הוא כי החיים המודרניים אינם מאוזנים וקצב החיים שוחק. זה עולה לנו בבריאות והרי "העיקר הבריאות". את הבריאות אנו מעריכים דווקא כאשר "צצה" בעייה בריאותית (מעדיף לקרוא לזה אתגר) שדוחקת את כל שאר הדברים הצידה. בד"כ אתגר בריאותי לא נוצר ביום אחד, אלא לאחר תקופה של איתותים, התעלמויות והזנחה.

    השאלה הנשאלת היא "היכן עובר הקו האדום שלך?"
    ובמילים אחרות "מתי את/ה מתחיל/ה לפעול בעניין?"         

    הבה נבדוק זאת ומה הגישה שלך לטיפול, לפי תשובתך לשאלות הבאות:

    1. האם את/ה מחכה לפיצוץ הבלתי נמנע ?
    2. האם תתחיל/י לפעול רק כשהמצב יהיה חמור (רמת 90%) ?
    3. האם תחל/י לפעול רק כשהמצב יהיה מדאיג?
    4. האם אתה מעדיפ/ה לפעול למניעת הפיצוץ ?

    ​ניתוח תשובתך לשאלה "מה הגישה שלך לטיפול?":

      1. את/ה מעדיף/ה להתעלם מסימני אזהרה ומאמין/ה "לי זה לא יקרה" או "כשאגיע לגשר אטפל בבעייה". אינך מודע/ת לכך שזה עלול להיות מאוחר מדי, כי נוצר נזק שעלול להיות בלתי הפיך, או שתיקונו מסוכן ויקר. למשל, כאבי גב שהתעלמת מהם יכולים להתפתח לפריצת דיסק ואולי צורך בניתוח, שכולל סיכונים, הצלחתו אינה מובטחת ודורש שיקום.

         

      2. את/ה אופטימיסט/ית חסר/ת תקנה ומאמין/ה שהדברים מסתדרים מעצמם. לכן את/ה מתעלם/ת מסימני אזהרה, עד אשר בשלב מתקדם מאוד (90% למשל), את/ה מבין סוף כל סוף, שצריך לשים לזה סוף. בד"כ המצב הפיך, אם כי כואב ודורש סדרת טיפולים יקרה ופחות יעילה מהאפוציות הבאות. למשל כאבי הגב מגבילים את תנועתך יותר ויותר ואז את/ה מתחיל/ה לטפל בעניין.

         

      3. את/ה קשוב/ה לגופך ולתחושות הבטן שלך וברגע שהמצב נראה מדאיג, את/ה נכנס/ת לפעולה במטרה למנוע את הידרדרותו למצב חמור. למשל, כשאת/ה סובל/ת מכאבים, שאינם חולפים מעצמם בזמן סביר, את/ה הולך/ת לטיפול בהקדם האפשרי.

         

      4. את/האוהב/ת ביטחון ושונא/ת סיכונים. לכן אינך מזניח/ה ואת/ה מטפל/ת בבעיות באופן שוטף ומונע/ת נזקים מצטברים. את/ה קשוב/ה לגופך ולאיתותיו, מרגיש/ה טוב ומתפקד/ת היטב במרבית הזמן, גופך גמיש יחסית ומשוחרר מכאבים.

    כמה עולה לך ההזנחה?

    הפתגם העממי "גרם מניעה עדיף על קילוגרם תרופה" מצביע על ההבנה שמחיר ההזנחה רב בהרבה ממחיר המניעה. 
    אופציה מספר 4 היא הזולה ביותר והמחיר עולה מעריכית ביחס לזמן החולף. "יפה שעה אחת קודם"! טיפולי תחזוקה תקופתיים מונעים תהליכי שרשרת דלקתיים והצטברות פסולת מזיקה…

    אז איך מונעים את ההזנחה?

    רק טיפול שכולל התייחסות נכונה לכל הסיבות ומרכיבי המצב יכול להיקרא "טיפולי ומניעתי". בשיטת אית"ן – איזון תנועתי פונקציונלי, יישמתי גישה זו בעזרת הידע המצטבר משנים רבות של טיפולים באלפי מטופלים. התוצאות המעולות מוגדרות לפעמים ע"י מטופלים כ"נס רפואי". בשיטת זו, אני מתייחס לכל הגורמים המשפיעים על התיפקוד בהיבט התנועתי. נתחיל באיבחון נטורופתי כולל איבחון לפי טווח תנועה וכאב, איתור הכשלים והטעויות שגורמות לכאבים מוקרנים ולמגבלה תנועתית. בהמשך אבצע "ריפוי קשרירים" לשיחרור נקודות המעוררות ומקרינות כאב. אציע לך כיצד לשפר את יציבתך, את תזונתך, את פעילותך הגופנית, את דרך חשיבתך והתמודדותך היומיומית עם מתח לחצים ואתגרים. להשלמת התמונה, תקבל/י סט תרגילים ייעודיים לשיפור מצבך.               

    שיטת אית"ן – איזון תנועתי פונקציונלי, היא שיטה משולבת סינרגטית מנצחת, שהוכיחה את עצמה שוב ושוב, בכל בעייה אורתופדית (ואף מעבר לכך), כפי שניתן להתרשם גם מצפייה בסירטוני וידיאו של מטופלים מרוצים.

    כמטפל ותיק ומנוסה, אוהב אתגרים, אני עושה כל מאמץ להצליח וכל הצלחה נותנת לי סיפוק מקצועי רב!

    אם הבנת שעדיף לטפל מייד ולא לדחות למחר, למה את/ה מחכה? התקשר/י עוד היום.

    לשיחת ייעוץ ראשונית, ללא תשלום, התקשרו ישירות 052-2548381 או שלחו מסרון (SMS) ניתן לפנות דרך הווצאפ.
    אם איני עונה מיידית, סימן שאני עסוק, לכן מומלץ להשאיר הודעה ואחזור אליך בהקדם האפשרי.

    בברכה,

    דר' איתן לוי PhD
    מומחה לרפואה טבעית
    מפתח שיטת אית"ן -איזון תנועתי פונקציונלי
    052-2548381

    מאמרים נוספים רלוונטים

    אילו מוצרי חלב בריאים באמת?

    חג השבועות הנקרא גם "חג מתן תורה", "חג הקציר" ו"חג הביכורים" הוא החג השני מבין שלוש הרגלים. מועד החג חמישים יום מתחילת ספירת העומר (שבעה שבועות לאחר תחילת העומר) […]

    רפואה משלימה מבוססת ראיות

    רפואה משלימה המבוססת על ממצאי ראיות ממחקרים רפואיים אמינים. חיפוש complementary alternative medicine באתר PUBMED מניב כ-20,000 תוצאות. חיפוש evidence-based complementary alternative medicine  – eCAM באתר PUBMED […]

    פציאליס טיפול

    עצב הפנים הוא זה שאחראי על התנועות של שרירי הפנים ותפקידו לשמור על שרירי הפנים כשהם במנח הנכון ומאפשרות עצימת עיניים, ניפוח הלחיים, חיוך קימוט […]
    לייעוץ עם המכללה
    לייעוץ עם המרפאה
    לייעוץ עם הכנסים

    מכללת איתן

    מרפאות "הסוף לכאב"

    כנסים ואירועים

    קורסים וסדנאות ברפואה טבעית

    052-2548381

    טיפול בכאבים וריפוי טבעי

    052-2548381

    בכל מקום בארץ ובחו”ל

    052-2548381

    רוצה שנתקשר אליך?

    מלא/י את הפרטים הבאים

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail